μενου
Your Cart

επιστροφών

Στην περίπτωση που θέλετε να επιστρέψετε ή να αλλάξετε κάποιο από τα  προϊόντα της παραγγελίας σας , αυτό είναι εφικτό εντός  14 ημερών από την έκδοση της απόδειξης/τιμολογίου σας (όλα τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται στην αρχική τους κατάσταση να μην έχουν χρησιμοποιηθεί και να μην έχουν φθορές και να μην έχει αφαιρεθεί κανένα ταμπελάκι) συμπληρώνοντας το παρόν έντυπο επιστροφής και αποστέλλοντας το μαζί με τα επιστραφόμενα προϊόντα  στην παραπάνω διεύθυνση. Για να ολοκληρωθεί επιτυχώς η επιστροφή σας θα πρέπει το προϊόν να βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση όπως αυτή κρίνεται από τον ποιοτικό έλεγχο του καταστήματος.

Σε περίπτωση αλλαγής-επιστροφής προϊόντος που έχει αγοραστεί με τιμολόγιο το είδος προς επιστροφή θα πρέπει να συνοδεύεται με δελτίο αποστολής με τα στοιχεία στα οποία εκδόθηκε το αρχικό τιμολόγιο, ώστε να μπορέσουμε να προχωρήσουμε στην επεξεργασία του αιτήματος σας.

Το κόστος επιστροφής επιβαρύνεται  ο πελάτης.

Σε περίπτωση που αποστείλετε το δέμα με χρέωση παραλήπτη τα έξοδα αποστολής θα χρεωθούν στην νέα παραγγελία ή θα αφαιρεθούν από την καρτέλα του πελάτη σε περίπτωση πίστωσης  για μελλοντικές αγορές. Το ποσό που αφορά την συνεργαζόμενη μας εταιρεία(ELTA COURIER) είναι 3.00 ενώ αν το στείλετε με άλλη courier θα αφαιρεθεί το ποσό που χρεώθηκε το κατάστημα κατά την παραλαβή του πακέτου.


Μαζί με τα προϊόντα θα πρέπει να συμπεριλάβετε στην συσκευασία :


1)την απόδειξη αγοράς

2) το έντυπο συμπληρωμένο και να έχετε συμπληρώσει αν επιθυμείτε  ΑΛΛΑΓΗ  Ή ΠΙΣΤΩΣΗ

3) Να  πακετάρετε  τα  προϊόντα  στην καινούργια συσκευασία που περιέχεται μέσα στο  αρχικό πακέτο.


Αν επιλέξετε ZEN OUTLET  το ποσό που αντιστοιχεί στα επιστρεφόμενα προϊόντα  θα πιστωθεί στο ονομά σας  στο κατάστημα μας κατόπιν συννενοήσεως στο zen@zen.gr έτσι ώστε να το χρησιμοποιήσετε στις επόμενες αγορές σας. 


Σημαντικό, που πρέπει να προσέξεις

Για λόγους υγιεινής, δεν δεχόμαστε επιστροφές για τα εξής : Εσώρουχα, κάλτσες,.

Όλα τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται στην αρχική τους κατάσταση, να μην έχουν χρησιμοποιηθεί,  να μην έχουν φθορές και να μην έχει αφαιρεθεί κάνένα ταμπελάκι.

Τα παπούτσια πρέπει να βρίσκονται στο αρχικό τους κουτί σε άριστη κατάσταση και να μην έχουν χρησιμοποιηθεί.

Δεν επιτρέπεται η επικόλληση ετικετών και ταινιών συσκευασίας πάνω στο κουτί του υποδήματος.

Αν τα επιστρεφόμενα κουτιά των προϊόντων έχουν υποστεί ζημιά, η επιστροφή ΔΕΝ γίνεται δεκτή.

Αλλαγές σε μανικετόκουμπα δεν μπορούν να πραγματοποιηθούν.


Τα ολόσωμα μαγιό και το κάτω μέρος των μπικίνι θα πρέπει να δοκιμάζονται επάνω από το εσώρουχο, χωρίς να αφαιρείται η προστατευτική αυτοκόλλητη ταινία.Για λόγους προστασίας της υγιεινής αν αυτή η ταινία έχει αφαιρεθεί ή αν τα είδη έχουν λερωθεί η επιστροφή τους δεν θα γίνει δεκτή και τα προϊόντα θα επιστραφούν στον πελάτη.

ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ:

Ελαττωματικά χαρακτηρίζονται τα προϊόντα που έχουν υποστεί ζημιά κατά την παραλαβή τους ή όσα παρουσιάσουν κατασκευαστικό σφάλμα εντός (1) μηνός από την ημερομηνία αγοράς. Τα προϊόντα που παρουσιάζουν ζημιά λόγω χρήσης και φθοράς  δεν θεωρούνται ελαττωματικά. Όλα που φέρουν εμφανές κατασκευαστικό ελάττωμα θα αντικαθίστανται με το ίδιο προϊόν, εφόσον υπάρχει διαθέσιμο διαφορετικά μπορεί να επιλέξει οτιδήποτε άλλο είδος επιθυμεί ο πελάτης.Ωστόσο, το κατάστημα μας διατηρεί το δικαίωμα σε περίπτωση αμφιλεγόμενων παραπόνων, να επιστρέψει τα προϊόντα στομ κατασκευαστή για έλεγχο , ώστε να διευκρινιστεί αν το παράπονο είναι πραγματικό. Ο χρήστης θα ενημερώνεται για την εξέλιξη του παραπόνου του. Όπου είναι εφικτό το κατάστημα μας θα προβεί σε επιδιόρθωση του ελαττωματικού προϊόντος.


Επιπλέον πληροφορίες για αλλαγές εντός Ελλάδας

Το zen.gr δεν αναλαμβάνει ευθύνη για τα προϊόντα προς επιστροφή, έως ότου αυτά φτάσουν επιτυχώς πίσω στο κατάστημα μας.

Για την δική σας καλύτερη εξυπηρέτηση, προτείνουμε να αποστείλετε την επιστροφή σας με την συνεργαζόμενη εταιρεία ELTA COURIER Γενική Ταχυδρομική.